Data e postimit: 2015-03-20 17:44:30
Lexime: 3043
S'te harroj
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Dashuria
Autori: Ska Rendesi
Shkolla: ska rendesi
Klasa: 6V
Qyteti: Rahovec
E-mail: ska_rendesi@live.com


Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time...
Me shpetove jeten!!!
Un jam vetem 11 vjeq,
ama e di me mir se te gjith se qeshte dashuria

Vepra te ngjashme
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: gabriela · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza
E madhesishmja Nena Terez Ne te duam ty Ti je nene e madhe, dhe ke ber gjera te mira, per gjdo njeri. Te varferve ju ndihmove , Te semurit i sherove, Ti gjith boten e shpetove E madhja Nena Tereze.
Autori: elena · Lloji: Poezi personale · Tema: motra ime
Sa here per ty mendoj muk di si te veproj shpirti do te qaj se dhimbjen dote me se mbaj Pse ike dhe me le pse u fute ti nen dhe pse vdiqe motra ime dhe shkaterrove jeten time Sa here Elena thone shpirti me pikon se ky ishte emri jote ...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Edona · Lloji: Tregime erotike · Tema: Nuk u realizua
Qdo gjë qe rrezatonte ndoshta kishte zbritur nje ndriqim nga qielli i pakufishem!.. Frika mbizotronte ne atë natë ato rrengjethje me shumë i perngjanin vdekjes,por i tejekaluam ato gjera qdo gje shkoi per mrekulli. Shkembeve ca fjalë edhe pse ishin...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo per ate qe e kemi bërë por per kohen qe kemi shfrytezuar per veprimet tona.E di se ne si qenie te jshtzoknshme te pasura dhe te zgjuara ne mendojm ndonjehe...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Un jam...
Shiko,desha te prezantohem,un jam nje vajz e dashuruar ne nje person Desha te ju thoja,gjith tregimet,poezit,eset,dashurie,e gjithqka tjeter ne lidhje me dashuri me autorin "My Love" Jam un,deri tani i kam 2 poezi "Dashuria e pare nuk harrohet!"dhe"No...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: aana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua tyy zemra ime
dashuria ime tii dashuria ime ti shpirti im sa te du e gjith bota je per mu te kam jet e te kam shpirt pa ty jeta ska kuptim se ti je hspirti im je dita e syve te mi je frymezimi qe kerkon cdo njeri pa ty un smar dot ffrym pa ty nuk mundem t...




Komentet e fundit!

Emri: manuel
Email: manuelmanuel@yahoo.com
Komenti:

Emri: medina
Email: medina@yahoo.com
Komenti: sa kot o zot o zot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com